niedziela, 21 kwietnia 2013

Piękno prostoty.

Witam!
Dzisiejszy zestaw podoba mi się mimo swojej prostoty. Najbardziej jestem zachwycona z białej bluzki, którą upolowałam w sh! Miałam szczęście;) Od dawna takiej szukałam, jednak w sklepach ceny są zbyt wysokie. Jest nieco  za duża, dlatego spięłam ją paskiem. Do niej założyłam kontrastowo ażurowy, czarny sweterek. Jeansy z h&m. Mała torebka, lakierowana z tyłu, natomiast przód jest zamszowy w kolorze beżu. By nadać troszkę koloru paznokcie pomalowałam na kolor turkusowy. Zestaw idealny na zwykły wypad na miasto ze znajomymi czy romantyczny spacer z chłopakiem.;)
Pozdrawiam
A;)















Bluzka - sh
Sweterek - miejski sklepik
Pasek - top secret
Spodnie - h&m 49 zł
Torebka - WGO

48 komentarzy:

  1. Prosta stylizacja, a jednak ma coś w sobie :)) Podoba mi się :))

    Zapraszam: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. prostota jest najlepsza ;)
    www.mumineeks.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi sie takie proste zestawy;) w nich wyglada sie najlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną bluzeczkę udało ci się upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka śliczna, naprawdę, dobry łup ;D

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetną tę bluzkę "upolowałaś" w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł z tym paskiem do koszuli :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula! Bosko wygląda z tym paskiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne okularki ♥
    Obserwuję , liczę na to samo ♥♥
    http://wiktoriaa-wiktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny patent z tym paseczkiem super podkresla talie <3 sliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. you are cute. i like your style!

    do you want to follow each other on gfc and bloglovin?
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka faktycznie jest świetna :) I jaki ładny kolor paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your jeans, what a great color and that shirt is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your bag rocks! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  15. Proste, klasyczne i bardzo łądne połączenie, podoba mi sie !

    OdpowiedzUsuń
  16. wow beautiful my dear!!:)
    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka masz sliczną torebeczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebkaaa <3 jeeej zakochalam sie w niej . Ja mam fizia na punkcie torebek <3 haha taka moja mala slabosc .

    Ladny masz usmiech i wogole stylizacja sympatyczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszędzie szukam takiej bluzki ale w normalnej cenie! Miałaś szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna koszula, ahh zazdroszczę Ci ombre, bo ostatnio się pozbyłam swojego....
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorgeous pictures! you look absolutely stunning!

    Monica Harmony's Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz, koszula z paskiem wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz fantastycznie, świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna bluzka, świetny łup udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. klasyka i elegancja - piekielnie zgrabnie i kobieco
    podwinieciem spodni dodałas temu outfitowi lekkosci i zawadiackiego luzu
    rewelacja jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. kolejna świetna stylizacja :) bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam!


    www.marcherryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. No to udał Ci się zakup w sh :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ♥
Będzie nam miło, kiedy odwiedzisz nas ponownie:)