niedziela, 21 kwietnia 2013

Piękno prostoty.

Witam!
Dzisiejszy zestaw podoba mi się mimo swojej prostoty. Najbardziej jestem zachwycona z białej bluzki, którą upolowałam w sh! Miałam szczęście;) Od dawna takiej szukałam, jednak w sklepach ceny są zbyt wysokie. Jest nieco  za duża, dlatego spięłam ją paskiem. Do niej założyłam kontrastowo ażurowy, czarny sweterek. Jeansy z h&m. Mała torebka, lakierowana z tyłu, natomiast przód jest zamszowy w kolorze beżu. By nadać troszkę koloru paznokcie pomalowałam na kolor turkusowy. Zestaw idealny na zwykły wypad na miasto ze znajomymi czy romantyczny spacer z chłopakiem.;)
Pozdrawiam
A;)















Bluzka - sh
Sweterek - miejski sklepik
Pasek - top secret
Spodnie - h&m 49 zł
Torebka - WGO

46 komentarzy:

  1. Prosta stylizacja, a jednak ma coś w sobie :)) Podoba mi się :))

    Zapraszam: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. prostota jest najlepsza ;)
    www.mumineeks.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi sie takie proste zestawy;) w nich wyglada sie najlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną bluzeczkę udało ci się upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka śliczna, naprawdę, dobry łup ;D

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetną tę bluzkę "upolowałaś" w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł z tym paskiem do koszuli :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula! Bosko wygląda z tym paskiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne okularki ♥
    Obserwuję , liczę na to samo ♥♥
    http://wiktoriaa-wiktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny patent z tym paseczkiem super podkresla talie <3 sliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. you are cute. i like your style!

    do you want to follow each other on gfc and bloglovin?
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka faktycznie jest świetna :) I jaki ładny kolor paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. So beautiful and stylish pictures.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your jeans, what a great color and that shirt is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your bag rocks! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  16. Proste, klasyczne i bardzo łądne połączenie, podoba mi sie !

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka masz sliczną torebeczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebkaaa <3 jeeej zakochalam sie w niej . Ja mam fizia na punkcie torebek <3 haha taka moja mala slabosc .

    Ladny masz usmiech i wogole stylizacja sympatyczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszędzie szukam takiej bluzki ale w normalnej cenie! Miałaś szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna koszula, ahh zazdroszczę Ci ombre, bo ostatnio się pozbyłam swojego....
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz, koszula z paskiem wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz fantastycznie, świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna bluzka, świetny łup udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. klasyka i elegancja - piekielnie zgrabnie i kobieco
    podwinieciem spodni dodałas temu outfitowi lekkosci i zawadiackiego luzu
    rewelacja jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. kolejna świetna stylizacja :) bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam!


    www.marcherryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. No to udał Ci się zakup w sh :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ♥
Będzie nam miło, kiedy odwiedzisz nas ponownie:)