czwartek, 30 maja 2013

Okulary - jak wybrać te właściwe!

Hej!

Okulary przeciwsłoneczne, dzisiaj na rynku jest ich mnóstwo. Kolorowe, klasyczne, zwariowane. Każdy z nas może wybrać dla siebie swoje wymarzone za odpowiednią cenę. Jednak pamiętajmy, że nie liczy się tylko wygląd, ale także filtr UV który posiadają. 
Idąc na zakupy powinniśmy się kierować nie tylko wyglądem ale także czy pasują do naszego kształtu twarzy. Chciałabym przedstawić Wam kilka propozycji okularów, które najlepiej pasują do danego kształtu twarzy. Wyróżniamy przeróżne modele : lenonki, wielkie muchy, ray-bany,czy kocie oczy.

Twarz owalna.
Osoby, które mają taki kształt nie muszą martwić się o dobór oprawek. Mogą nosić wszelkie rodzaje, zależy to od ich gustu. Jedyna obowiązująca zasada to, aby nie były szersze od obrysu twarzy. Polecam "muchy" czy  "aviatorki". 




Twarz okrągła.
Otóż ja taką mam. Jest to nie lada wyzwanie, ponieważ twarz ma podobne wymiary w poziomie jak i w pianie. Należy dobrać takie oprawki aby optycznie wydłużyły twarz. Najlepiej sprawdzają się okulary o kanciastych i prostych kształtach z grubymi zausznikami. Unikaj okularów typu "lenonki".




Twarz prostokątna.
Kształt tej twarzy jest wydłużony, zazwyczaj kanciasta szczęka oraz czoło. Należy nieco zmniejszyć wrażenie wydłużenia, dlatego poleca się noszenie okularów wąskich o owalnym kształcie. 


Twarz trójkątna.
 Ta twarz charakteryzuje się szerszą górą czyli czołem a węższym dołem. Zaleca się noszenie okularów typu "kocie oczy", które nieco łagodzą ciężkie rysy twarzy. 



Twarz kwadratowa. 
Twarz wydaje się bardzo duża, dlatego aby nieco ją zmniejszyć należy nosić okulary zaokrąglone u dołu. Kanciaste oprawki nie wchodzą w grę!






Pozdrawiam
A! ;)

20 komentarzy:

  1. Jestem wielką fanką aviatorek, żadne inne nie wchodzą w grę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCIE SĄ SUPER <3 I TE OLDSHOOLY <3

    THX;)

    może wzajemne follow?:)

    justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze kupuję sobie duże muchy :D Uważam, że w nich najlepiej wyglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze miałam z tym problem, ale po twoim wpisie wiem, że dobrze wybierałam :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwny posty: 2 krotnie pojawia się twarz owalna. Wymienione są lenonki - ale brak ich dopasowania do twarzy. I mały błąd nie ma rodzaju ray-ban, ten konkretny kwadratowy model nosi nazwe WAYFARER!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nigdy nie moge sie zdecydowac czy mam owalną czy okrągłą :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 75 z przesylka :* rozm. XS, ale moim zdaniem jest to XS/S :) moge podac dokladne wymiarki? :) pisz na poczte iza.g@onet.eu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja noszę lennonki, wydaje mi się, że najbardziej mi pasują i najlepiej się w nich czuję :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś dobrze się czuję w każdych oprawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o ja właśnie szukam identycznych jak te z pierwszego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie zwracam na to aż tak dużej uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam buzię okrągłą jak księżyc w pełni, więc moje pudełko na okulary jest po brzegi wypełnione nerdami ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam pierwszy wpis i już zabieram się za kolejnego. Strasznie ciekawy blog :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze mam problem z doborem okularów ;
    teraz już nie ;) świeny post !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze niedawno nie byłem przekonany co do noszenia okularów, ale dziewczyna kupiła mi przez neta z galeriawidzenia com i powiem szczerze, że na pewno zacznę kupować więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam okulary z galeriawidzenia com i jestem mega zadowolony!Żałuje że dopiero teraz zdecydowałem się na oryginalne okulary bo jest mega różnica między tymi które teraz mam a tymi z sieciówek które miałem np. rok temu!

      Usuń

Dziękujemy za komentarz! ♥
Będzie nam miło, kiedy odwiedzisz nas ponownie:)