niedziela, 27 października 2013

Post na szybko




Witam wszystkich:)
Dziś post na szybko, bo trwa mój urodzinowy weekend!:D od wczoraj jestem starsza o kolejny rok... 
Pamiętaliśmy o zmianie czasu? Ja dodatkową godzinę przespałam i nawet tego nie odczułam. Pewnie zwrócę na to uwagę, kiedy szybko zacznie robic się ciemno i ponuro.
Set, który przedstawia (chyba) jeden z moich ulubionych zestawów, sprawdzalnych na wszelkie okazję, zwłaszcza kiedy nie mamy pomysłu co z czym połączyc, by wyglądac efektownie i elegancko. Klasyczna marynarka + t-shirt + spodnie + naszyjnik = strzał w przysłowiową dziesiątkę (tzn. takie jest moje zdanie).
Zostawiam Was ze zdjęciami, sami oceńcie jak Wam się podoba.
Życzę Wam miłej niedzieli.
Pozdrawiam!!!
M.;)



  
 
 
 
 
 
 
 
 



Marynarka - New Yorker % 79,90
Spodnie - SH - 10,00
T-shirt - Sinsay
Buty - Carry % 39,90
Lilou - prezent
Okulary - Sinsay
Torebka - WGO


20 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja - najbardziej podobają Mi się buty są genialne no i okulary.

    zapraszam na nowego posta ;)
    pozdrawiam feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super figurę i włosy, fryzura na 6czkę;D:d!!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie zestawy :) Torebka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. T-shirt mi się bardzo podoba, ale buty nie są w moim stylu ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna i zarazem prosta bluzka :))

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz,świetne buty !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo najważniejsze to komfort, a po Tobie widać że tak właśnie jest ;] Pięknie wyglądasz i masz świetny t-shirt! :)
    Będę wracać! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, buciki i spodnie bardzo mi się podobają noo i super kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego !!!!
    Super set, tak jak lubię :)))
    A czas no tak już na zimowy niestety :(
    Ja wczoraj się bawiłam na weselu to też przespałam dzisiaj :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja :) Najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna koszulka =)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie wszystkiego najlepszego :)
    fajna ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ;) Prosta, a efektowna :)
    pozdrawiam http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie, prosto ale nie nudno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie, bardzo ładna koszulka ;-)
    świetna fryzurka :)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ♥
Będzie nam miło, kiedy odwiedzisz nas ponownie:)