piątek, 15 listopada 2013

Firmoo.com

Cześć;)

Niedawno nawiązałyśmy ciekawą współpracę z  http://www.firmoo.com/z/firmoo-business-cooperation.html jest to firma produkująca świetne okulary. Nie tylko dla osób z wadami wzroku ale także są tam okulary przeciwsłoneczne. Mają bardzo bogaty wybór pod względem wzorów i kolorów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Na stronie firmoo.com jest niesamowita opcja, w której możemy zobaczyć czy dany model lub kolor okularów jest dobry dla naszego kształtu twarzy oraz koloru włosów. 

Jestem krótkowzroczna dlatego postanowiłam zamówić okulary specjalistyczne ( jest tam  szeroka gama dodatkowych wyróżników, które możemy ale nie musimy zamówić) wybrałam wzór z akcentem zwierzęcym - cudowna panterka. Wrzucam kilka zdjęć.
Polecam A! ;) 




23 komentarze:

  1. Piękne w nich wyglądasz :)
    Ja właśnie czekam na okulary od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne są te okulary! super w nich wyglądasz:) czy mogę prosić link do tego modelu? proszę,proszę:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście;) http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2319.html

      Usuń
  3. swietne okularki, pieknie wygladasz :) Sama mam dwie pary i jestem mega zadowolona :
    )

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne okulary! A chyba niedługo będę musiała nosić :/

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. thx bardzo:)
    okulary są cudowne, też pisali do mnie w sprawie współpracy:)

    meybe follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  6. pozytywnie się prezentujesz w takim wydaniu:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz:> wpadnę na kolejną nocię tutaj;>>

      Usuń
  7. Podobają mi się te oprawki, ładnie wyglądasz w tych okularkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny model wybrałaś, wyglądasz w nich ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Od chwili, gdy zdiagnozowano u mnie wadę wzroku, nie cierpię okularów :) Toleruję tylko przeciwsłoneczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do twarzy Ci w tych okularkach, sama trochę obawiam się zamówić okulary przez internet...

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne okularki sobie wybrałaś:) podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne okularki :) bylam bardzo pozytywnie zaskoczona jakoscia ich produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy ścięłaś grzywkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super w nich wyglądasz :)
    Ja mam od Firmoo zerówki :) (można poczytać/pooglądać na blogu)
    Pozdrawiam ;* http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowe okularki, świetnie dopasowane :)
    Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ♥
Będzie nam miło, kiedy odwiedzisz nas ponownie:)