czwartek, 28 lutego 2013

Słoneczko?

Dzisiejszy dzień zaczął się wyśmienicie.:) Idąc rano na zajęcia przywitało mnie słoneczko...NARESZCIE! Tak długo na nie czekałam...czy Wy też? Mam nadzieję, że dni będą teraz coraz ładniejsze i cieplejsze. Tęsknię już za spacerami w parku, rowerowymi wycieczkami i śpiewem ptaszków. Choć wiem , że im piękniejsza pogoda, tym mniej czasu poświęca się na naukę (bynajmniej ja tak mam ;p). Jednak i tak liczę na to, że słoneczko niedługo zagości na dłużej:)

Dzisiejszy zestaw, niestety jeszcze w scenerii zimowej. Wybrałam pudrowy sweterek z przetarciami. Pod niego włożyłam jeansową koszulę. Spodnie skórzane oraz pasek w kwiatuszki.

PS. Obiecuję, że w następnym poście poruszę tematy dotyczące żywności i zdrowego odżywiania;) 




sweterek - WGO
koszula - second hand
spodnie - WGO
pasek - terranova % 4,99zł
torebka - WGO





41 komentarzy:

  1. bardzo ładna torebka i sweterek,

    u Ciebie jeszcze tyle śniegu, a u mnie już wszystko na szczęście stopniało

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek, straszliwie podoba mi się też torba!

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja! sweterek i torba extra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing pics on the snow! I love the bag!
    Follow me on http://laviecestchic.blogspot.it
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wyglądasz rewelacyjnie! Cudowny ten "stargany" sweter!
    Może masz ochotę na obserwację? Ja już klikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja!
    torebka jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nie ma słońca :( Smutno! A sweter jest bardzo oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello dear, nice your blog and cute outfit! great photo ;) from now follow you on GFC! I'll wait for me dear!

    http://teanonsolomoda.blogspot.it

    Kiss Tea.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny sweterek :) Taki niebanalny.
    Kołnierzyk o który pytałaś to element koszuli, ja nie mam ręki do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten sweterek. Widzialam dziś podobny w SH tyle że te "pękniecia" był pionowo. No i kurna nie wzięłam :p

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so cute! :)
    Would you like to follow each other?
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak! Ja już nie mogę się doczekać kiedy wskoczę w trampki, narzucę wiosenną kurtkę i spędzę czas na jakimś romantycznym spacerze w parku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. + może obserwujemy? :) Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomyliłaś znaczenie słów "bynajmniej" oznacza zupełnie co innego niż "przynajmniej". Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny sweterek :) obserwujemy ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny sweterek ! : ))


    http://zuzieeeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny sweterek i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek i spodnie rewelacja! bardzo mi się ten set podoba <3

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny zestaw. Podoba mi się. Świetny blog będę tu zaglądać częściej:)
    Zapraszam do mnie http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny sweter!
    zapraszam Cię na konkurs na moim blogu, do wygrania DOWOLNA PARA BUTÓW! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, śliczny sweterek i bardzo fajna torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia i śliczny sweterek! :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz piękny sweterek, jej <3 też się cieszę, że w końcu ejst słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie długo czekałam na dobrą pogodę, więc mam nadzieję, że utrzyma się jak najdłużej :D
    ściskam, Malinowa Panna

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie :D

    zapraszam do siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny sweterek:)
    Ps. Obserwuję i zapraszam serdecznie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny ten sweterek. :)
    Taki oryginalny. :>
    Przepiękna torebka. *.*
    Świetny blog. :3

    http://loveonlytofashion.blogspot.com/
    Obserwacja=Obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietne spodnie, na przyblizeniu widac ich genialny wzor :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny sweterek :)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ♥
Będzie nam miło, kiedy odwiedzisz nas ponownie:)