wtorek, 5 marca 2013

Klasyczna czerń

Czerń nie należy do moich ulubionych kolorów, a ubrania w tej barwie stanowią zdecydowaną mniejszośc w mojej szafie. Jednak chętnie po nią sięgam na specjalne okazje oraz oficjalne spotkania, ale także w sytuacjach awaryjnych (gdy zwyczajnie nie mam pomysłu co na siebie włożyc). Już nasze prababki wiedziały, że piękno tkwi w prostocie, a zestawy na bazie czarni odzwierciedlają elegancję.
Dziś założyłam czarną sukienkę - klasyczną i prostą, bordowe buty oraz rajstopy imitujące pończochy. Rajstopy odkryłam już zimą i wreszcie się do nich przekonałam:) Opinia na ich temat jest podzielona, z jednej strony wzbudzają ciekawośc i aprobatę, natomiast z drugiej wywołują kontrowersje. Osobiście jestem nimi zachwycona!:) A Wy co sądzicie?:)
Pozdrawiam M.:)
Ps. Czy u Was też tak pięknie za oknami???






Sukienka - New Yorker % 59,99
Rajstopy - Gatta
Płaszcz - Top Secret % 149,99
Torebka - WGO
Naszyjnik - Top Secret % 17,99
Buty - Carry

47 komentarzy:

  1. Jak dla mnie świetna i odważna stylizacja!!;). oprócz rajstop, które raczej nie przypadają mi do gustu, ale każdy ma inne poczucie stylu!!;)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak elegancko. Bardzo mi się podoba. Masz zgrabne nogi.. też bym chciała takie

    OdpowiedzUsuń
  3. tez posiadam te rajstopki wygladaja cudnie pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna elegancka stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ^^
    Zapraszamy do Nas ;)
    Liczę na rewanżyk w kwestii obserwacji i pozostawieniu po sobie śladu ^^
    Zachęcam do klikania na reklamy na blogu ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za piękne buty ,niespotykane i ten kolor ,cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. super plaszcz i piękne nogi!!!
    pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne rajstopy :)) stylizacja jak najbardziej udana :) miłego wieczoru ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rajstopy, bardzo mi się podobają. Mam pytanie, co do sukienki. Można jeszcze taką znaleźć w sklepie?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w grudniu i pamiętam, ze brałam ostatnią. Być może, jeśli dobrze poszukasz to znajdziesz podobną:)warto sprawdzić w internecie:)

      Usuń
  10. Czerń jest jak najbardziej moim ulubionym kolorem! <3 Czekam na stylizacje z niebieskim! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje:) tez mam takie rajstopy, super sa;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszcz bardzo mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Rajstopy i cała reszta- super! Jednak jakoś te buty- nie bardzo mi tutaj pasują...

    OdpowiedzUsuń
  14. a jakie wspaniałe rajstopki!!!★ ☆ pozdrowienia ★ ☆ OLA

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, ale osobiście nie przepadam za czernią. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak, czerń to również mój ulubiony kolor! świetny płaszcz! i te rajstopy... sexi, kobieco i z pazurem! rewelka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem zdecydowanie zauroczona:) Rajty genialne a Ty śliczna! Mega zgrabnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię czerń! W Twojej stylizacji straszliwie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna torebka.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie Ci w czerni, nie unikaj jej tak bardzo ;)
    i chciałabym zobaczyć więcej uśmiechu w kolejnych setach ;)

    pozdrawiam,
    i.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za miły komentarz ! :)
    świetny look :)
    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czerń zawsze w modzie, fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. you look beautiful! love your blog! would you like to follow each other on GFC and instagram? If yes, let me know!!

    Instagram- @alinasfashtips
    GFC - alinasfashtips.blogspot.com

    I also have a feature on my blog where you send me pictures of your outfits & where you got each item! Let me know if you're interested- details are on my blog!!

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszczyk jest świetny! buty mają bardzo ładny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  25. łaaaadnieeee.



    http://zycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ale masz chudziutkie nóżki

    :)


    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  27. Sexy stylizacja :) Podoba mi się :) Piękna z Ciebie kobietka i do tego ta figura :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się płaczsz. :)
    u mnie pogoda nie jest piękna, ale brzydka też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czerń nigdy nie wyjdzie z mody

    OdpowiedzUsuń
  30. według mnie, rajstopy są genialne. szczególnie, jak ma się takie ładne i długie nogi jak Ty ;) też lubię czerń :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie bomba : ) idealne połączenie.
    U mnie wczoraj była śliczna pogoda, dzisiaj już pochmurno się zrobiło ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. genialna stylizacja! ;)
    bardzo mi się podoba. ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowny set ! świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Rajstopy są świetne, chętnie bym się w takie zaopatrzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. miała takie rajstopy i poszło mi oczko :/ no ale nie ma co się użalać. cudowny strój! ślicznie wyglądasz :) obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. super stylizacja a rajtuskimam podobne uwielbiam je!!! zapraszam także do siebie na mini rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam te rajstopy <3

    OdpowiedzUsuń
  38. ale świetnie wyglądasz!! naprawdę sexownie :)) rajstopki i płaszyk cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wyglądasz! ja akurat czerń wielbię i 99% mojej szafy stanowi czerń :) już mnie mąż wyzywa na zakupach, żebym wreszcie kupiła coś co nie jest w kolorze czerni :P

    OdpowiedzUsuń
  40. również dodaję:))
    pozdrawiam i wszytskiego dobrego w oakzji Naszego Święta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ♥
Będzie nam miło, kiedy odwiedzisz nas ponownie:)