piątek, 15 marca 2013

Promocje!

Hej,
dzisiaj chciałabym poruszyć temat promocji. Każda z nas tylko czeka by poddać się wirowi zakupów. Jednak nie zawsze cena jest dla nas zadowalająca. Wtedy ze smutkiem na twarzy musimy odłożyć wypatrzoną rzecz. Jednak są takie okresy, gdzie możemy buszować po sklepach od rana do nocy i wyszukiwać prawdziwych perełek, oczywiście za nieduże pieniądze. Jedna z największych promocji czeka nas co roku po świętach bożonarodzeniowych, gdzie w wielkich centrach już od końca grudnia sklepy ogłaszają -50% czy nawet -70%. Wtedy należy zaopatrzyć się w odrobinę cierpliwości, bo kolejki są ogromne!!! i ruszyć na łowy:)

Dzisiejszy zestaw, który prezentuję idealnie pasuje do tematu. Marynarka w jasnych kolorach jeansu, zielona przewiewna bluzeczka z koronką, w której od razu się zakochałam w sklepie. Czarna zwykła spódniczka mini oraz torebka z frędzlami.. Cały zestaw podkreśla naszyjnik z perełek. 

Pozdrawiam,
A;)






Marynarka - second hand
Bluzka - lulu&love % 29,99 zł
Spódniczka - new yorker % 9.99 zł
Torebka - h&m
Naszyjnik - edibazzar % 24,99 zł



96 komentarzy:

  1. Mam dokładnie taką samą spódnicę i jak nigdy nie nosiłam mini, tak do ciemnych rajstop ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba z frędzlami super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każda z nas uwielbia promocje i buuuuuszowanie między sklepowymi wieszakami. Bardzo fajnie wyglądasz, połączenie bluzki z kołnierzykiem jak dla mnie mistrzowskie ;)

    Ro.
    http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyk rewelacyjny. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wyglądasz! ;)
    marynarka i bluzka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj na tych promocjach mozna sie czasem niezle naciac :/ fajny zestaw, torebka najbardziej mi sie podoba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam stylizacje z pazurem! genialnie !
    Buziaki;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Taak bo kto z nas nie lubi promocji!!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna marynarka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj w galerii i stwierdzam, że to nie jest mój świat.. Ja to w ogóle się tam odnaleźć nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczny kołnierzyk ! uwielbiam !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeceny to jeden z najlepszych okresów w babeczkowym świecie :)) Piękna torebka!
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka jest cudna ;)

    www.okomody.blogspot.com <-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też chcę taki kołnierzyk!

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna marynara a torba miszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka przecudna. :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja uwielbiam promocje ; )
    Świetny zestaw ; )
    Obserwujemy , bo ja już z miłą chęcią ; )

    Pozdrawiam : 3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna spódniczka ;) Bardzo takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wyglądasz! torebeczka super ;D musze sobie też sprawić jakąś z frędzelkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. również posiadam taką spódniczkę tylko z H&M ;D Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice post & photos!!!
    maybe we follow each other!?
    Let me know ;)
    Greetings


    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  22. genialna torebka i naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja za swój kołnierzyk dałam grubo ponad 60 zł - no ładnie:D:D

    zapraszam do nas:D

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja za swój kołnierzyk dałam dużo więcej - ahh... super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podobają ta bluzka z torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie zauroczyła torebka:))) zapraszam do siebie mangomania78.blogspot.com obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie zauroczyła torebka:))) zapraszam do siebie mangomania78.blogspot.com obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  28. beautiful pics my dear!!!
    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładne zdjęcia :)
    nikonismylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam marynareczkę z podobnym kolorze, zazdroszczę, że swoją upolowałaś w SH! :D Co do wyprzedaży to chyba każdy je kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie się ubrałaś, nawet mi się podoba. ale na twoim miejscu ograniczyłabym trochę makijaż. jest za mocny i nie pasuje ci on za bardzo, może trochę lżej? popatrz na inne, znane blogi i spójrz jak one pozują do zdjęć.. spróbuj podobnie stawać, pozować prze aparatem i przede wszystkim patrz trochę w obiektyw, a nie w przestrzeń - skromnie, ale na temat :) pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady, postaram się nieco poprawić;)

      Usuń
  32. fajnie wyglądasz
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ładna torebka ;)

    pozdrawiam i zapraszam do nas: http://thisismyrealstyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja zawsze czekam cierpliwie na promocyjne okresy ;)
    swietna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Marynarkę i torebkę to bym Ci zabrała!

    OdpowiedzUsuń
  36. sliczna torebka!! pozdr i zapraszam do nas ja oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietna torba!

    Podoba mi się ombre :)


    theladyaleks.blogspot.com

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny naszyjnik. :)) z początku myślałam, że to kołnierzyk od bluzki, ale dzięki temu zdjęciu z przybliżenia wszystko stało się jasne :))

    OdpowiedzUsuń
  39. ta zieleń jest super jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do tego koloru :) super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się kołnierzyk!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny look ! SUper kołnierzyk:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach, nie ma to jak wyprzedaże, ja zawsze obkupuję się od stóp do głów. Bardzo podoba mi się twoja torebka, cudowna, kocham frędzle ;)
    Może masz ochotę na obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  43. cieszę się, że Cię zainspirowałam :) jak coś też zrobisz chętnie zobacze :) A Twoja torebka nadal mi się strasznie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziekuje:) fajne pierscionki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna torebka-w ostatnim czasie coraz bardziej podobają mi się frędzle!

    OdpowiedzUsuń
  46. Suuper outfit, bardzo ładny kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  47. dziękuję bardzo ;) A i sie podoba Twoja spódniczka; )

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. genialna torebka !
    zazdroszczę
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  50. świetnie wyglądasz :) bluzka i kołnierzyk są świetne :)

    www.marcherryfashion.blogspot.com - zapraszam na nowości u mnie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja mam rozmar xs na s i na wyprzedażach zawsze ale to Zawsze zostaja tylko L i czesto jestem załamana :(

    OdpowiedzUsuń
  52. która z kobiet nie kocha promocji?hihi to dla nas prawdziwe polowanie na perełki ;) fajna stylizacja!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Obłędna torebka! *_* Chcę taką! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Widząc ubrania na promocji zawsze sobie obiecuję, że nie kupie już nic w pełnej cenie ale na obietnicach się kończy :P Ale jeśli mogę to zawsze korzystam z wyprzedaży albo różnych zniżek :)

    OdpowiedzUsuń
  55. such a nice outfit *_* your blog looks very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. very very nice my dear!!:)

    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  57. u mnie takie promocje to tylko na plakacie;p
    fajny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fantastyczna torba - od razu przykuwa wzrok :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna koszula

    Zapraszam do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. oh wow, what a nice post!!
    great blog, enjoy reading it. :>
    wondering if you wanna follow each other? we could stay in touch though.
    best wishes and have a nice day,
    www.rot-schopf.com

    OdpowiedzUsuń
  61. bez promocji i wyprzedaży ja bym chyba naga chodziła :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziekuje:)
    Ps.ale masz duzo komentarzy! Jak Ty to robisz??:o

    Pozdrawiam i odpisz prosze u mnie

    OdpowiedzUsuń
  64. Strasznie podoba mi się Twoja bluzka w połączeniu z tym kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. fajnie wygladasz ;)
    obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. fajna stylizacja:)
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak dla mnie torebka wygrała tę stylizację:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna torebka, w ogóle cała stylizacja super :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajny blog, mam nadzieję że uda mi się tu częściej zaglądać.
    Dołączam do grona obserwatorów jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  71. That bag and necklace are so nice. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Że nie zamarzłaś na tym śniegu :P
    Świetna bluzka, a naszyjnik/kołnierz świetnie się z nią komponuje :)
    I widzę że już lansujesz jeansowy wiosenny trend :D
    PS.: Bardziej lubię buszować w SH niż na wyprzedażach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ♥
Będzie nam miło, kiedy odwiedzisz nas ponownie:)